BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
.....Ketika tiba saat perpisahan janganlah kalian berduka, sebab apa yang paling kalian kasihi darinya mungkin akan nampak lebih nyata dari kejauhan - seperti gunung yang nampak lebih agung terlihat dari padang dan dataran.....

Monday, April 4, 2011

Ape Cer?


Salam..

WAH!!!!
kenape gembira sangat hari ni..
huhu..hari ni,dpt kenalan baru,chat ngan kawan lame..
macam2la..
ape sebenyanye nak cakap ni..

hari ni saye ade KAMIL..mula2 ingatkan x nak masuk ape2..x nakla pening2 tahun ni..
cop2x..Kak Iza suruh saye masuk tilawah ...oh tidak...
fikir2..emmm...x pela..masuk jela kan..
adelah al-kisah.. hamba Allah tu nak masuk tilawah..
saye pun cakapla dengan Kak Iza..saye nak kasila kat die..die kan nak masuk ..baikkan saye??(bajet betul la)
then,Kak Iza nak saye jugak..saye ckpla kat kawan saya..klu kalah sorryla..saye x de kelebihan pun pasal tilawah ni..biase2 je..
haaa....................................
hari nilah pertandingannye pun..
saye pun bacelah dengan penuh rilek dan sempoinye pun..
dah habis semua pertandingan..tibalah saat yang ditunggu-tunggu oleh semua orang .. penyampaian hadiah..
dalam hati da fikir.."bye2la nombor"
time tilawah..cop3x no2.kak suf
dan no.1...kak Aisyah..
saye dah gelak2 dah..
tapi dalam hati bercakap"dpt no.3 pun cukupla...klu dapat no.4..x yah ce la.." (sebenarnye segan)
huhu...da x de rezeki ,wat cane kan..jgn marah eh rumah merah..dapat no.2 keseluruhan cukup la kan..hehe..
klu ade rezeki masuk lagi..saye akan buat terbaik..Insya Allah..
maafkan saye ye sape 2 yang berkenaan..

Wallahu a'lam..

2 comments:

MualliM™ said...

hehe, kuning terbaek!

Nabeela Akrasha said...

aisshh.....
ni memang da bangga betul...
biasela.. kali pertama dapat no.1 kan..hehe
x pe..tahun dpn rumah merahla dapat..
ape2pun.. kuning memang gempak la...